10 godina se bavim web dizajnom, programiranjem i online marketingom web prezentacija. Za sve ovo vreme sam stekao rutinu i znanje koje ću pokušati da podelim sa onima koji ovaj posao shvataju ozbiljno.
Moj cilj sa ovim blogom je da pokažem firmama i web dizajn kompanijama neke od osnova kako sastaviti korisne web stranice pomoću kojih će posetioci doći do korisnih i traženih informacija a vlasnicima web stranica veći promet i interesovanje.
Ako pogledaš 10 domaćih web prezentacija videćeš da 9 od njih počinje uglavnom sa:
- Dobrodošli na sajt firme x,y. d.o.o.
- Naš cilj je da što bolje uslužimo naše klijente bla, bla.
- Na ovom sajtu možete pogledati veliki broj naših proizvoda.
- Naša firma je osnovana 1970 godine itd.
U čemu je problem?
Kada tražiš neku uslugu ili proizvod prva stvar je da na pogodak, google ili yahoo ukucaš ključnu reč traženog proizvoda ili usluge. Uglavnom pogledaš prvih 10 ili 20 pogodaka. Oni koji su među ovih prvih 20 imaju šanse da naprave biznisz na internetu sa potencijalnim kupcem koji je pronašao sajt.
Pitanje je da li je posetioc našao to što je tražio? Ako ga udaviš na prvoj stranici sa gore navedenim bla, bla, za kratko vreme će otići sa tvog web sajta i hoppa ode on kod konkurencije. Jedan kupac manje.
Problem je u tome što ni većina firmi koje se bave web dizajnom i programiranjem nemaju jasnu sliku o tome kako treba sastaviti jednu dobru web prezentaciju da bi i klijent i posetioc web sajta bili zadovoljni. Čast i dužno poštovanje izuzecima.
Ovaj članak namerno neću da odužim jer me interesuje kako će neki reagovati na sve ovo što pišem. Za par dana ću objaviti novi članak o 8 konkretnih najvećih grešaka koje se uglavnom pojavljuju kod domaćih web prezentacija.
Do tada više o sličnim temama možeš čitati na www.onlinemarketing.rs